Friday, October 2, 2009

Opposite mind..

Salam..
huh.. seminggu niey tetap macam minggu yang lain.. busy ooo... hari niey jer lar kot aku boleh on9 lamer sikit. luangkan mase sikit untuk blog niey. everything is about prefect's things. first, aku kene settle 5 borang. bukan aku jer. sumer probates wajib buat. borang-borang tue harus diserahkan kepada Mr. Ganeish hari Jumaat. hari niey lar maknenyer. aku kene bagi dekat 5 orang teachers yang mengajar aku sekarang. huh.. kene lar bagi komen pasal aku. akademik aku.. sikap aku.. everything lar. and yang paling penting, cikgu tue kene tulis sama ada cikgu tue sokong ker tak aku niey jadi pemimpin pelajar. selesai dah kerja tue tadi. alhamdulillah.. tapi penat sikit sebab kene cari Mr. Ganeish sebelum school end. huhu.. aku and 3 org lagi probates ,Rara, Hafiz and Khawar naik sampai 4 tingkat tapi sebenarnya,, Mr. Ganeish dekat staff room jer.. dekat tingkat dua jer..huh.. what is in your mind..? haha..
aku terpilih untuk AJK Majlis PP tahun niey. as bendahari and AJK Buku Program. Aku diberi kepercayaan and kebebasan untuk pilih maner2 probates lain yang boleh tolong aku untuk buat buku program tue. niey sebenarnya pengalaman pertama aku. aku tak penah buat buku program untuk aper2 activity sebelum niey tau.. takut jugak. tapi aku kene yakin..!! nyway, buku program tue okay lar jugak.. tapi aku tak happy jd bendahari.. aku kene kutip duit untuk jamuan niey. aku kene kutip dari semua.. (masak aku!)
PP senior + probates. huhu.. memang diorang sumer tak degil. tapi,, seumur hidup aku, aku memang tak suka kutip duit. even mase pemilihan jawatan bendahari kat kelas pown,, aku reject. tapi,, yang niey kalau aku reject maknenyer cari maut.. haha..
aper2 pown, aku sedar yang niey tugas aku. Teachers rely on me. takkan aku nak buat sambil lewa pulak. sahut cabaran!! hehe.. gud luck untuk aku..(wish diri sendiri???)...
hmm.. aku terasa jugak penat minggu niey sebab ader bende yang buat aku seeeedih sangat. u~huhu.. dunno how to say laa.. aku cumer nak pesan jer.. kpd readers yang merupakan probate jugak.. dengar laa cakap ketua korang yer.. jgn bertugas sambil lewa. korang buat salah, bukan korang yang kene, but ketua yang kene bebel... jgn sesekali buat macam tue. bahaya ooo.. niey jer kot yang aku mampu cakap. nak tulis panjang, aku takut aku bawak mangkuk tadah air mata.. hahahahaha...

0 idealistic:

 
Blog Template by Delicious Design Studio