Thursday, October 8, 2009

Busy tapi......

Salam sumer..
hmm.. nak ikotkan niey, aku dah curik mase study chemistry.. hehe.. sajer jer luang mase siket untuk blog niey.. kesian plak aku tengok.. hehe.. nyway,, 14 hb niey aku dah start final exam. huh.. preparation baru 50/50.. confident dlm diri pown belum tetap lagi.. rase cuak tahap maximum punyer... biler terfikir pasal exam niey. aku musti fikir psal format spm. of coz lar soklan ikut format.. huhu.. susah tue biasa lar.. tapi azab nyer.. huhuhu... boleh pengsan tak bangun terus. hehehehhe... to all readers yang sit final. senasib macam aku. good luck untuk korang!! do the best for our own future..
dekat sekolah tadi kelakar giler. time add maths, Madam Zubaidah keluar kejap sebab nak take notes untuk up coming exam niey. so, kitorang sumer sepatutnyer siapkan soklan yang Madam bagi.. aku pown khusyuk lar jugak menjawab nyer.. bincang punyer bincang.. tiba2, Rara panggil. aku nampak Rara join budak2 pempuan lain menatap New Straits Time,NST.. ingatkan berita pasal budak bakar dewan PMR yang buat diorang tersengih2.. rupanya, ader gambar Lee Min Ho yg berlakon dalam BOF tue. aku pown excited lar jugak.. sajer jer nak biar diorang gelak. aku jerit.. tapi,, bukan nyer gedik semacam.. biasa-biasa jer.. haha.. yang aku jadi tak tentu arah, time aku berdiri tue lar, Madam masok. Madam pandang kitorang sumer. aku pown mengengsot lar pergi kat sit aku. senyum macam kerang busuk. hati aku dah bergolek2 bengkek dengan Rara sumer. Kenapa lar diorang panggil aku tadi???? huhu.. tak pasal2, aku jadi salah seorang yang bising.. grrr....
hari niey pown ..buat aku happy sikit.. sedih pown sikit. happy sebab dah nampak perubahan sikit dalam friendship aku berempat. cumer.. yang sedih,, kitorang berempat masih tak dapat nak bersatu... sebab makin busy.. huh.. aku harap sangat friendship niey boleh heal. aku nak antara kita berempat niey,, wujud perkataan BFF.. aku sedar, perkataan tue tak penah wujud dalam kamus friendship kita. aku sendiri pown takder keyakinan. tapi aku inginkan keyakinan tue datang. hope kita berempat berusaha jugak untuk heal yer!!

2 idealistic:

AsH said...

sounds like you have a trouble..??
who are they...? 4 of them.. oppss i mean.. three of them..?

Mimiey said...

wahai alep kun,,
u know them better than me..
hehe..

 
Blog Template by Delicious Design Studio