Saturday, October 24, 2009

Itu kata hatiku dan...

Salam sumeeeeeeeee readers yg aku sayang sangat2... hehe.. woa.. mood aku lebih kurang baik kot ari niey.. starting with bangun tidur after tersedar yang phone aku dah snooze untuk kali kedua.. hehehe.. hmm.. aku mandi,, solat and terus pakai baju maroon.. baju sukan sekolah aku. abah anta naik motor laa macam biasa.. hmm.. hari sabtu yang sepatutnya aku duduk rumah and study for the next paper selasa niey. but,, terpaksa pergi sekolah atas arahan Mr. Ganesh... Semalam, waktu short meeting awal pagi, sir ader pesan yang siapa yang tak datang meeting hari niey,, nama dier akan dipotong sbg real prefect.. sebab meeting hari niey,, sir nak announce saper yg berjaya melepasi ujian sbg probate. malam tadi, aku tenang jer. tak rasa gementar or takut nak dengar result hari niey. sebab aku percayakan aper yang hati aku cakap,, aku tahu aper yang aku buat+usahakan... bila hati aku berdetik satu perkara tue,, aku sekadar senyum. aku tak nak hebohkan dulu.. cukup lar tue jadi rahsia aku sorang. hmm.. so, meeting sepatutnye start pukul 8 but normal lar musti lari punyer bajet untuk mase tue.. kan?kan? hehe..
nyway,, as usual, sir check siapa yang hadir atau tak.. then,, sir bagi speech sikit pasal komen2 yg cikgu berikan untuk probates yang diajar. ader yang negatif and positive.. tahniah kepada yang positive and jangan berputus asa bg probates yang dapat komen negative.. tue salah satu tangga kejayaan sebenarnya tau!!
btw, sir teruskan dengan result yg mmg ditunggu-tunggu oleh semua yg ader dekat situ. aku tetap tenang. aku ingat lagi,, sir cakap: selama niey, sekiranya ader pemilihan, pasti ader yang tersingkir. dalam hati aku, aku sangkal pendapat tue sebab aku dapat rasakan sesuatu. finally, sir cakap lagi.. buat pertama kali dalam sejarah SMK Seri Ampangan, saya memilih semua probates untuk menjadi prefect untuk tahun 09/10.. aku cuma mampu tersenyum dan semestinya ucapkan alhamdulillah.. sesungguhnya Allah swt yang mencurahkan segala rahmat kepada kita semua..
macam maner pown, sir akan buat second stage sebab prefects masih tak cukup.. kene tambah lagi.. kegembiraan tue cuma sekejap. sebab, lepas tue, kitorang sume kene pay attention untuk task hi tea nanti.. sir bagi maklumat untuk task setiap AJK. untuk Ketua AJK Buku Program,, aku. sir dah siapkan tentatif majlis plus matlamat majlis sume tue.tugas aku cuma type and print jer. then serahkan balik dekat sir untuk rezo. aku baru dapat tahu yg aku jugak pegang task utk jemputan.. nasib baik aku ader dua org probates yg jalankan tugas niey dengan aku.. so,, abg Yasir akan handle jemputan..
anyway,,
congrats to all probates 2009 SMK Seri Ampangan.. Jom kita meneraju kempipinan SMKSA!!! be the best among the best!!!

4 idealistic:

Hani Zain said...

congratz dear!!!!!
XD

Mimiey said...

thanx unnie...
:D

Nicholas said...

Congratz juga fom me

Mimiey said...

hehe..
arigatou,,nichkhun..

 
Blog Template by Delicious Design Studio