Monday, October 19, 2009

tHe drEam.. you have to be by my side forever!

Salam buat sumer bloggers, followers and readers...
Aku takder benda yang nak di-share kat sini. sekadar curi mase study kejap... nak ikutkan aku kene study PAI.. huh.. menatap sumer note yang kene dihafal,, buat aku rasa boring pulak.. lain lar klu ader calculation. tapi,, maner ader subjek PAI+calculation,,kan??? haha.. merepek jer. nak tak nak,, kene lar jugak hafal sumer note yang penting2 tue.. aper salahnyer kan klu berkorban siket untuk 3 minggu yang 'menyesakkan' niey.. hmm.. rabu niey kira hari pertama untuk minggu kedua aku sit final exam. aku taknak lar cakap banyak2 pasal exam yang aku dah sit last week. huh.. sumer tue boleh buat aku jadi lemah semacam jer.heh..
aper yang penting, aku nak simpan satu jer word dalam diri aku,, >STRONG<,,,
aku tahu aku tak boleh give up sekarang. masih ader banyak lagi perkara yang aku kene buat. aku tak boleh jatuh sekarang. walaupun kadang2,, air mata aku yang jatuh.
tue tak bermaksud aku give up.
bukan..
aper yang penting,, aku tahu diri aku dibekalkan dengan semangat. aku tahu aper yang aku patut buat adalah kentalkan semangat tue. semangat tue jer tiket yang aku ader untuk teruskan perjuangan untuk capai aper yang aku nak.
so,,
jom kiter sama2 kentalkan semangat!!
hehe..
:D
(macam motivasi pulak kan??
tp... niey kira terapi utk diri aku kembali pulih utk b'juang lg dan lg!!)

4 idealistic:

Hani Zain said...

gud luck for your exam dear...
chaiyouk!
XD

Mimiey said...

thanx unnie..
:D

Nicholas said...

Wah....Mimiey dh mint ngn lagu Abracadabra...Anywy Gd luck 4 yr exm.

Mimiey said...

hehe..
musti lar nick..
cakap jer aper lagu korea yg latest,,
sy layan jer..
huhu..
thanx for wishing yer..
:D

 
Blog Template by Delicious Design Studio