Sunday, October 5, 2008

Rintihan seorang candidate pmr...

aku tahu seminggu jer lagi pmr.... aku tahu aku kene polish lagi apa yang berkarat dalam otak niey... korang.. nak tahu tak... aku ada masa layan blog niey pown sebab aku tention gilerz... ni ker yang di rasakan oleh candidates yang lain ar?????

malam tadi aku tengah dinner.. rasa laparplak . usually aku tak amik dinner.. maybe tention tu sebab makan. so, tengah enjoy masakan mama, tetibe abang ijam teg0r.... dier kater aku tak study ker?? siap boleh makan lagi. hmm.. don't know lar tapi time tue selera aku dah ilang.. honestly.. nasi tu nampak macam pasir jerk! nasib baik ler nasi tu tinggal siket sangat so aku boleh abehkan... tapi.. lopeh tu aku rasa nak nangis bile terfikir peluang tuk aku usaha tinggal seminggu jer lagi.. aku rasa otak aku dah macam tak tentu arah.. memang nak nangis lah! at last, aku ngadu kat along yang aku rasa tention lagi.. along kata

"takde pape lah! buat macam biasa jer.seminggu niey ko jangan study giler-giler tapi buat macam biasa.mana yang tak ok, fokuskan.."

banyak gak tips yang along bagi malam tadi.. membuatkan aku hilang sebak... cuma air mata tu bergenang siket biler dengar certain word dari along.

even tak nangis malam tadi, aku tetap akan lepaskan air mata tue jugak dalam satu hari seminggu niey.

0 idealistic:

 
Blog Template by Delicious Design Studio