Saturday, October 4, 2008

aku dah cukup bosa ker???

pepagi lagi nampak along apin dok nyusun duit rayo tapi udah siap pack dalam envelope wane biru.. gamat healin punyer sponsor ler.. dah dier dok keje situ kan...... so, aku pun yang tongah menepuk bedak di pipi menjerit ler..

" along!!! nak!!."

n along cakap...

"alamak mie, kau tak termasuk plak dalam list.."
dalam hati aku 'ceh!! aku dah bosa lar.. ' sodeh den dongar along cakap macam tue.
nthen, lepas dah abeh solek.. eyeshadow dah kene.. lipgloss lagiey! sumer dah lengkap.. kua ler pie tunjuk muka.. cewwah!! macam tu lak ai!
hmm... putih ler mata niey nampak si bebudak kecik dapat si biru sekeping tue..
hah!! tetibe along menitipkan namaku dibibirnya sambil menguis sehelai lagi angpaw.. Yahoo!!! aku dapat jugak duit rayo!!!
heh!! rupony0!! adik-adik yang berumur 20 tah0n ke ateh pown dapat.. apatah aku yang still sweet 15 niey.. hihi....
*cantik tak.... heheheh.. ni pown nak amek gambo... hape ler!



siap nama tau.. hah?? tak nampak?! takpe ler..

tadaa!!!!!! jangan jelez den dapat niey.. hehheh....

0 idealistic:

 
Blog Template by Delicious Design Studio