Saturday, May 24, 2008

wah...

Setelah tiga hari aku bersama blog yg sudah pown menjadi blog kesayanganku ini, banyak pembangunan pesat yang membangun.. hiks..hiks... macam-macam lar.. tengok sendiri dah nampak kan.... juz tak banyak artikel yang dimuatkan.. so, bacer lar apa yg ader.. hehe... so, as a new member dlm blog niey, korang-korang kat luar bagi-bagi lar suggestion... ker. nak kritik pown boleh... blog niey utk keselesaan khas utk semua........ pembaca. dalam penghasilan blog niey, aku masih lagi perlu banyak buat observation kat blog-blog lain.. untuk mencipta maybe sedikit kelainan.. sikit jer! tak banyak... anyway, arini ari sabtu.. esok ahad..... usually, i'll go to my tuition class kat Institut Le Sean di SoRoMbaN... dua hari ni lar tiap-tiap minggu... cakap pasal tuition lar kan, aku mmg suker pergi coz klu kat umah, aku tak suker tengok TV. nak bacer buku sendiri?? alamatnyer buku yg dpt score A coz ari-ari dok bacer aku. hehe.. nak hadap PC 24 hours?? pengsan aku, mama n abah tak larat nak angkat... hak hak.. berat aku niey.. ok lar, wa nak pi touch-up... ready for tuition!!!

0 idealistic:

 
Blog Template by Delicious Design Studio