Thursday, May 22, 2008

da BOOM holiday....

Assalamualaikum .. cuti niey buat aper??? cuti niey den pogi kolas... ado extra lo.... anyway, itulah jalan hidup seorang future PMR candidate... kene attend kelas to do da bez!!! tiga hari yang pertama dalam percutian korang, aku akan duduk di dalam kelas pada barisan pertama di tempat duduk paling hadapan... ha... first class punyer tempat tau.. kat situlah aku memasukkan semua yang di ajar oleh cikgu tercinta.. ajaran yang diturunkan tidak terlepas daripada dikaut oleh aku dan seterusnya dimampatkan ke dalam otak niey. chewah!! macam bola nak masuk gol jer.. hehe.. bagi aku lar, extra niey mmg bagus.. tak lah bg aku buang maser banyak sgt kat umah pandang PC niey. betul tak?? haa... kan dah mengangguk tu... mmg sumer kata-kata aku betul.. Allah! poyo plak.. anyway, aku ucapkan lar... epi holidei kat korang.. ha... mandi laut jangan dalam-dalam.. kang lemas aku tak dapat nak tolong.. aku dok kat dalam kelas.. belajor... hiks..hiks.. chow!

=tiada istilah sahabat sejati di dalam dunia ini kerana mereka tidak dapat membelai erti persahabatan melainkan diri kita sendiri.. bersahabatlah dengan hati kecilmu..=

0 idealistic:

 
Blog Template by Delicious Design Studio