Tuesday, August 12, 2008

TANGGAL 11/8/08.....











Assalamualaikum.... hai!






tahu tak tarikh tu tarikh per? that's my birthday! wish... wish.. that night aku celebrate dengan family.. best! mama n abah yang nyanyikan lagu birthday untuk aku.. hihi.. terharu.. sangat.. THANK YOU, MA.. BAH... after that, sesi bergambar ler.. b4 that, linda my fren ada bagi present.. u know what, dier bagi patung.. suker sangat! comel tau! tengok lar gambar dier.. comel kan?? kan?? kan???? yang sedih.. along awie takder time tu... tak lengkap lar satu family... takper..takper.. aku tetap ingat ko! thanks for wishing me yeah, along! hmmm... kek tu actually aku yang pilih sendiri... biar aku yang pilih coz nanti aku sendiri tak puas hati.. korang pown macam tu kan?haa.. nampak gambar kek tu?? che.. semagat nak merdeka.. siap pilih ada lambang klcc lagi tu.. hikhiks..
korang nak tau??? 11/8/08 gak actually anniversary mama n abah aku.. so, bacer lar kat kek tu.. we all celebrate sekali tau.. jangan marah.. jangan jealous... hehehehe..

Kat sini aku nak amik kesempatan tok sampaikan terima kasih bebanyak kat 3 kiambang gurls coz u all wish aku tak henti-henti.. naik penat gak aku bersalam ngan diorang. hehehe...
n then yang paling best, diorang nyanyikan lagu birthday for me kat sekolah.. tapi bukan dekat kelas tapi dekat tangga. apa-apa je lar.. janji happy.. memang riuh giler sampai tak sedar bebudak situ tengah belajar.. hik..hik..

BAHAGIANYER AKU...

0 idealistic:

 
Blog Template by Delicious Design Studio