Friday, May 28, 2010

Encouraging

Salam..
huh.. 1minggu lebih aku pressure giler sebab mid year.. tapi belum habis lagi... still ader seminggu lagi untuk aku bersuka ria dengan question papers. hmm.. memandangkan niey mid year yang terakhir aku, and merupakan saat kritikal sebelum SPM.. aku tau aper yang aku kene buat lepas niey.. Mimiey akan dibuli oleh Mimiey.. and aku terasa macam aku ader tekanan perasaan pulak.. hehe.. entah laa.. bagi aku,, makin hari, umur kita bertambah kan? makin banyak jugak dugaan yang aku kene tempuh.. study tue memang confirm punyer.. pressure study niey adalah masalah pertama yang aku jumpa selama aku hidup.. lepas tue, barulah masuk masalah dalam aspek lain..
macam mana nak ubah diri erk? susahnyer nak ubah diri.. kadang-kadang, kalau kita nak ubah diri kita susah sangat.. tapi kadang-kadang diri kita berubah tanpa kita sedar and affect semua orang termasuk mind kita sendiri. puas aku ubah diri aku. tapi kenapa macam niey jugak? aku rasa penat.. tapi aku tahu aku tak boleh berhenti pown. even takder saper tahu keadaan aku.. aku akan bina support tue sendiri. tue yang penting.
dalam keadaan yang tengah sensitif and pressure niey, aku sajer relaxkan mind aku.. sambung kejap tengok Cinderella Sister.. lame dah aku tinggal cerita niey.. hmm.. tgh stress, tgk cerita sedih niey memang nak cari pasal sebenarnya.. haha.. tapi, lain pulak yang aku dapat. aku terasa apa yang tengok tue boleh dipadankan sikit dengan keadaan aku. I dun have any stepsister tau! but, just keadaan stress yang digambarkan dalam cerita tue.. cara dier bawak pressure tue dalam hidup dier.. membuatkan aku dapat ilham macam maner nak handle pressure yang menggila dalam diri aku niey..

sekian..

*%^&$#@)(*^%$&*

0 idealistic:

 
Blog Template by Delicious Design Studio